da-dunk.

Då var söndagen och därmed helgen slut. Men inte gör det så mycket. Jag har ju ändå jobbat hela helgen. I lördags var det stört mycket folk på jobbet, kunder alltså. Fick inte en lugn sekund på hela dagen som jag jobbade. Stressade som en gnu på jobbet, tog tre kunder samtidigt, en paketinslagning, ett köp och svarar på en fråga. Så var typ hela min dag. Stressar hem från jobbet, kutar förbi systemet (sjukt att det bara tog en kvart, men att gå dit och köp och allt!!), tillbaka till jobbet, åker hem och släner mig in i duschen. Efter detta så är det bara att klä på sig något, åka hem till mamma och ha mysig middag med mamma, syster & bror (systers fästman). Efter mysmiddag blir det singstar och en öl eller två på Erica, med Tove såklart, för hela slanten. Singstar är fan grymt roligt alltså. Gick hem relativt tidigt för något hände. Med mig. Vet inte vad det var men vart sjukt deppig eller nått helt plötsligt. Jättekonstigt! Men men kom hem, tog ett glas jos och gick och la mig. Men nej, inte skulle jag få sova. Hade varit überspeedad hela dagen och det släppte inte heller när jag skulle sova. Mamma och alla märkte att jag var speedad för kunde inte slappna av. När jag skulle sova så, ja det gick inte. Hjärtat började slå sjukt fort och hårt. Kändes som om det skulle banka sig ut genom bröstkorgen. Sjukt läskigt!  Slog som om jag var en jävla kollibri! Haft så hela dagen och känner fortfarande att hjärtat inte slår som det brukar. Undrar varför det håller på så. Men mitt hjärta har ett eget liv och gör precis som det vill. Like always. Da-dunk-dunk.


PonZi2.jpg Pon and Zi image by mandya1313


Kommentarer
Postat av: Stephie

Oh, skönt att höra att nån tycker de! :) Hur mår du med hjärtklappning och allt? Kände exakt så två dagar i rad, men det var bara att göra av med energin på promenader och nyttiga saker :p Sedan försvann det, och inte för att jag vet varifrån det kom, men hjärtat mår bra av att också få lite motion ;) Puss

2009-10-06 @ 12:35:00
URL: http://bambishideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0