eh va?

Kom precis hem från en mysig middag med Erica. Åkte till henne direkt efter jobbet och vi gick och handlade, otroligt god, mat från Wasabi i Näsbypark. Vi slog oss ner framför Idol och mumsade på vår goda mat och ett otroligt gott rödvin, right Erica? ;) Kände verkligen att det var ett toppen vin. Att bara sitta och hänga, snacka skit och glo på tv är så otroligt skönt. Saknat det. Jag som varit lite tråkig känner jag. Men nu är jag tillbaka. Gick hem från Erica i mörkret och FAN vad kallt det har blivit! Var inte orolig, Erica, jag blev inte uppäten av hajar i buskarna. Men något som är väldigt mysko är att när jag kommer hem och öppnar dörren så luktar det killparfym i hela min lägenhet. Ehm, va? Allt jag har att säga. Undra vem fan som varit inne i min lägenhet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0