EKORRE!

Då var det fredag och sminket ligger på plats. Men vad händer då? Hur ska man spendera denna underbara fredag? Jobbade fram tills 17.00 sedan spenderades det lite tid med Sara och spanade lite i affärer. Stötte på Benny på Buttericks, det var nå nytt! Visste inte om att han jobbade där. Spanade på löständer och what not. Är ju åndå Halloween snart. Nu är jag lite trött efter att jobbat massor med timmar senaste dagarna och att det varit lite kaotiskt på jobbet. Med alla stora lådor, kartonger och fan och hans mormor. Men nu är jag i alla fall ledig i två underbara dagar som bjuder på Brunch med familjen sen kanske till och med lite tentapub imorgon.

Gårdagen var ju bara underbar. Jobbade först, sedan mötte jag upp Mikaela vid Slussen och vi knatade ner till biografen och såg på UPP. Seriöst, tror att det kan vara en av de bästa filmerna jag sett. Den var jätterolig, gullig och tom sorglig. Den kommer jag köpa så fort den kommer ut på DVD, för den vill jag ha i min bokhylla (ja om jag ägde nån såklart). Jag och Mikaela hade en otroligt trevlig kväll. Vi gick på bio, sedan tog vi faktiskt en öl på Bauer. Älskar att umgås med henne, för vi kan verkligen prata om att mellan himmel och jord. Även om vi inte träffas så ofta (läs: lika ofta som jag skulle vilja) så känns det bara som man träffades dagen innan för vi fortsätter alltid där vi slutade sist. Vi diskuterade tid igår också. Ganska intressant att vi känt varandra i cirka 10 år snart. Me love her! Nu skulle det ju vara toppen att lägga upp en kär gammal bild på henne och mig får bergtorpstiderna, men tyvärr har jag inte en sådan.

Kanske borde klä på mig något ifall något händer ikväll? Lutar åt tjejsnack och vin! GREAT!



BTW.. EKORRE! *HAHA, fan vad skoj!*

Kommentarer
Postat av: Mickan

naaw vad du är fin =) Och tack massor själv för i förrgår! Det var jättemysigt och trevligt! Får ta en längre kväll när jag kommer hem sen när vi inte måste upp och vara vuxna dagen efter! Puss

2009-10-24 @ 13:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0