fyra stora kartonger att bo i, så de så!

Då var denna jobbdag över. Jag har varit trött, konkat och burit massor, och då menar jag MASSOR, med stora adventskalendrar. Fyra pallar fulla var det! Jajjamen. Och detta är inga fjuttiga små heller, det är stora påsar som är fullproppade med saker. Jag och Tanja fick springa upp och ner, upp och ner.. osv. till vårt lilla lilla lager som inte ens går att komma in i just nu. Sen var vi ju tvugna att få ner skiten i soprummet sen ju. Alltså alla stora kartonger. De var så stora att man lätt kunde typ bo i dem! Jag lovar! Lätt att om man packade den full, helt full så skulle vi kunna bo där tillsammans, du och jag. Eller så kanske, bara kanske min garderob skulle kunna få plats.

Det är jätteintressant, det här jag nu ska berätta. Jag är på sjukt bra humör idag! Därav detta knasiga inlägg, jovisst serru. Kan vara att jag är ganska så trött, sov inte allt för mycket i natt, jobbat mellan 9.30-19.00, och burit och bärt, sminkat och sålt och bara varit allmänt knäpp. Sen har jag varit på jakt efter antingen en klänning eller en korsett. Varför säger jag inte, men det är jag i alla fall. Så imorn på min lunch ska jag gå på lite jakt igen, ska minsann hitta nå finfint! Kosta vad det kosta vill! Oj, nej nu tog jag i lite för mycket. Har inte alls så mycket pengar som jag vill. Fan då. Tänk om jag kunde få köpa.. ja vad jag ville. Bara för en dag eller två. Ojojoj vad jag skulle spendera pengar! *dagdrömmer*

Sen är jag glad, men endå lite ledsen faktiskt. Imorn ska jag och Mikaela gå och se denna film:


Massa skratt tror jag att det kommer bli och jag tycker det ska bli grymt skoj att träffa henne. Men sen imorn är sista gången som jag kommer se henne på jättejättejättelänge! Inte förens Januari kommer hon tillbaka! Gonna miss you, Darling! <3

Nej, nu måste jag mjuka upp benen lite, ont har jag i dem, till och med enda ut i tårna. Varför kanske du undrar? Jadu, det undrar faktiskt jag med.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Cutie<3

2009-10-22 @ 20:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0