hajar i buskarna.

Jag överlevde gången hem från Erica utan att bli uppäten eller attackerad utav hajarna i buskarna. Jovisst, där finns dom. Jag och Erica har minsann sätt dem och hört dem! Jag kände mig iakttagen utav dem och hörde allt att de prasslade där. Erica måste alltid, då menar jag alltid, fråga att jag kommit hem säkert från hajarna!

Dagen idag har jag arbetat och gnott. Med huvudvärk och spykänsla halva dagen. Efter detta får man sms av Erica att hon spenderar eftermiddagen på akuten eftersom hon skadades igår när Piraten var dum. Försökte komma ifrån jobbet, men det fungerade ju inte såklart, kan ju inte lämna dem ensamma heller. Men sen så kom jag i alla fall fram till slut, med både muffins (Tack Rey <3), godis och cola till den skadade. Men det bar av hemåt ganska så fort för den svenska sjukvården är ju som den är. Fattar inte det där egentligen. Jag låg inne i 6½ timme för att sy tre fjuttiga stygn i handen, och Erica ligger där och har skadat huvudet/nacken så hon får nackkrage, men Nej ingen rötgen förens efter kanske 4½ timme. För att då behöva vänta 10 timmar på att ens få bli röntgad. SERIÖST!

Sen har jag faktiskt ett litet dilemma har jag kommit på. Snart är det Halloween och det ska bli en rolig maskerad. Och nu vet jag inte vad jag ska klä ut mig till! Help me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0