hallo-fucking-ween.




Jag tycker att tiden går så otroligt fort! Känns som om jag precis kom hem från Kreta med Erica, eller att jag nyligen tatuerat mig. Tatueringen gjordes liksom den 3 september. Hallå!? Vart tog tiden vägen? Det värsta med det är att jag och Sofie inte setts sen dess! Oh no! Det måste vi lösa, jajjamensan. Sitter i soffan i bara linne, så otroligt skönt! Älskar när man är ledig och ensam hemma och bara kunna springa runt halvnaken och inte behöva bry sig om hur man ser ut. Jag har blivit så eftersom man blir så bedömd på jobbet hur man ser ut och hur sminket ser ut. Så så fort jag kommer hem, och inte ska göra nått, rycker kläderna tills jag bara har linna och trosor kvar typ. Haha. Ibland åker duntofflorna på. Elementen fungerar fortfarande inte hos mig, men det känns på något vis varmare hos mig ändå? Denna vecka har varit en bra vecka. Jobbat endast fyra dagar, har varit mycket folk men ändå så pass att man inte behövt stressa ihjäl sig. Älskar känslan när man lämnar jobbet och vet att det är två dagars ledighet som väntar, och en av dem ska spenderas med vännerna och att det är maskerad är ju bara ett sånt STORT plus! Har fixat klart min kosymt, eller vad man ska kalla de, men jätteskoj kanske den inte är. Men jag ska vara vampyr, därför att jag har märkt att jag verkar ha en vampyrfetisch. Så det så.

Nej, nu ska jag faktiskt köra ett litet Disney-marathon. Weio!

Happy Hallo-fucking-ween! :D


Kommentarer
Postat av: Sofie

Urs ja, det var alldeles för länge sen vi sågs. Det här får vi verkligen ta tag i :( Hoppas du får superkul ikväll, önskar jag hade kunnat följa med och inte behöva jobba imorgon :( Puss<3

2009-10-31 @ 19:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0