hubba-hubba.

Vilken rubrik på detta inlägg. Kom verkligen inte på något annat. Idag var en vanlig onsdag, var ledig idag, så sjukt skönt. Igår var en mördar dag och jag jobbade i 12 timmar. 11-23, då det var dags för inventering på jobbet. Det gick ifs bra och blev nästan klara i tid. Men coolt att se hur gallerian ser ut efter mörkrets inbrott. Haha. Tönt jag är men det var lite coolt. SJUKT mörkt inne i Gallerian. Var nästan sugen på att springa ut där inne och se vad vakterna skulle få för sig att göra. Det är sjukt många rörelsedektektorer där inne (eller hur de nu stavas).

Sitter just nu och ser lite på Fråga Olle Dokumentären, därför att det är ett tidsfördriv? Verkar som det händer mycket i Danmark. Nu handlar de om Swingers och förra veckan var de minsann Onanimaraton i Köpenhamn. Kanske där man ska bo alltså? Eller? Verkar inte som vi svenskar är lika öppna med vår sexualitet och allt sånt. Men är det verkligen sån stor skillnad på svenskar och danskar?

Måste ju säga en sak också. Som har med något helt annat att göra. Färgade ju håret, igen, för några veckor sen, blev Mahogny. Färgade det igen för att allting skulle bli jämt, eftersom jag var platinablond innan. Och jag är så nöjd. Aldrig fått så många komplimanger om mitt hår någonsin, så känns som om jag hittat min riktigta hårfärg. Och jag bara älskar när det skimmrar i rött när solen ligger på.


 

En annan sak är att jag brukar hata hösten. Men hittills har det bara varit olikfärgade löv, solsken och lite blåst. I love it. Älskar min stora halsduk, nya jackan och hårfärgen såklart. Att solen skiner och att löven är otroligt vackra är inget som jag klagar på! Älskar att se min uteplats där det är buskar, träd och allt som dansar i vinden och glänser i alla möjliga färger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0