i wanna do bad things with you.

Underbara tisdag! Jag är ledig idag och det är riktigt skönt. Konstigt nog så brukar jag känna att det är bara tråkigt, för man har inget att göra och bara glor framför tvn halva dagen. Men idag minsann har jag haft saker att göra. Sov tills jag vaknade, utan att ha någon klocka som ringer och väcker än, och vaknade runt 11 tiden och kände mig ritkigt utvilad, för första gången på några dagar. Tittade på ett avsnitt av True Blood, är så sjukt hooked på den serien nu, den är riktigt bra måste jag säga. Introt till serien är ganska så annorlunda, sen är låten skön, "i wanna to bad things with you". Sen började jag med städningen, så nu har jag dammsugit, dammtorkat, bytt sängkläder, dragit i gång en tvätt, skurat hela badrummet (badkar och allt) och fixat i köket. Tar en liten paus i städandet och ska snart fortsätta att plocka i ordning allt som ligger lite här och var. Jag skulle verkligen vilja åka till IKEA och införskaffa lite doftljus och andra ljus eftersom det är så mysigt med levande ljus och nu blir det ju bara mörkare och mörkare. Vill också ha nån typ att kryddhylla eller så i köket och en enkel förvaring som jag kan ha i badrummet, eftersom jag har STÖRT mycket makeup som praktiskt taget hamnar överallt. Nån som har bil och vill åka till IKEA med mig?

Sen ska jag springa upp till ICA och panta alla burkar och flaskor. Märkte att det blivit lite fullt där. Tänkte steka pannkakor idag också, var så länge sen och är grymt sugen på det. Så jag ska minsann ha ett litet pannkakekalas jag. Ska nog hoppa ner i badkaret och ta en långt bad och bara njuta, sen krypa ner i soffan framför en bra film med en kopp te eller något och bara mysa.


Haha klockrent att det ser ut som Rex också!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha va roligt, den var ju jätte lik Rex :D

2009-10-20 @ 15:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0