it's a beautiful day.

Idag har jag en väldigt bra dag. Jag har fått mycket beröm av kunder, mina medarbetare samt min chef. Jag har haft en stressig dag, men jag har gjort det med ett leende på läpparna. Gjorde en dubbelmakeuprådgivning och kunderna som jag sminkade var så otroligt trevliga och de blev så nöjda med min sminkning. De köpte smink för 1700 kr (!) och meddelade att de gärna kommer tillbaka till mig för mera tips. Sedan fick vi en trevlig överraskning på jobbet också, fick hem smink från nya julkollektionen! Och i de färgerna jag ville ha. Vadå glad jag blev! *joy*

Jag köpte även en ny klocka idag. Var inte riktigt meningen, men jag har varit sugen på en speciell typ och så fann jag den idag! Jag är så glad! Hade även skickat ett litet meddelande till en person som jag bryr mig om, och idag så ringde den personen mig! Vi har inte pratat på jättelänge och jag saknar både honom och hans fru. Bara att han ringde och sa att han saknade mig och bara frågade hur det stod till med allting gjorde att jag fick ett stort leende på läpparna som fortfarande sitter kvar.

 

♥ Thank you, you really put a big smile on my face. ♥



UPDATE:
Glömde ju säga att jag även blev bjuden på lunch, fick en muffin och en cookie från tjejerna på American Cookies, bara så där! EN supermumsig citronmuffin och en cookie med Marianne i.
Vilka underbara människor det finns alltså! Och vilken tur jag har att jag känner dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0