pretending.

Jag borde verkligen sova, men nånting får mig att inte vilja gå och lägga mig. Jag har drömt mkt senaste tiden och det har inte varit det jag velat direkt. Men satt och funderade lite grann. I Sex and the City så frågar Carries assisent henne om hon saknar Mr. Big och så säger hon "every day". Och det fick mig att fundera. Det har gått över ett år, jag mår så sjukt mycket bättre nu och är lyckligare än någonsin. Men endå lyckas du finnas kvar där, längst bak, längst in i den mörka lådan jag gömt dig i. För jag vill inte tänka på dig, vill inte sakna dig, vill inte tänka på allt som hänt, vad vi haft tillsammans osv. But still I do. Det jag undrar är ju faktiskt bara ifall du någon gång tänker på mig? Tror inte det. Tror inte alls att du saknar mig eller något sådant eftersom du gick vidare direkt så fort. Även om det är så, så skulle det vara.. ja, jag vet inte, men något ifall du någon gång tänkte på mig, med tanke på allting som hänt och det vi haft.

Varför sitter jag och skriver denna smörjan för? Men det är jobbigt när mamma kommer på en och frågar varför man är så nere och ifall något har hänt, när det fortfarande är samma skit som bråkar i. Jag som trodde att jag faktiskt kunde spela och hålla masken uppe. För jag tänker på dig och jag saknar dig ibland, vilket är sjukt eftersom du krossade migg hjärta totalt. Men jag är i alla fall ärlig.

Men nu ska jag fortsätta att vara lycklig, för det är något som jag förtjänar tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hejar på dig gullet, du förtjänar verkligen att vara lycklig.

2009-10-28 @ 13:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0