skaka rumpan, lilla stumpan.

Fredagsmys. Efter en, ja en väldigt faktiskt, rolig dag på jobbet så parkerade jag mig i soffan framför idol med ett glas rött i handen. Kom hem strax efter åtta, och då var det bara att laga mat, diska, fixa lite, leka med katten och SEN sätta sig i soffan. Dagen har bjudit på en del att göra och varför jag och Tanja garvat oss igenom dagen kan jag inte svara på, men damp har vi haft. Middag var inte jätteskoj, men vad fan, mat är mat. Jobbat ganska långa dagar denna vecka, speciellt i tisdags när det var inventering på g, jobbade mellan 11.00 och 23.00. Sen har det varit väldigt mycket folk som rört sig omkring i Gallerian så det har bidragit med mera jobb för mig och tjejerna. Så idag är det skönt att bara sitta i soffan i min ensamhet, slippa vara social och trevlig (eftersom det är jag dag ut och dag in) och bara glo på tv. Fast and the Furious är på tv nu och jag klagar varken på pojkarna i filmen eller bilarna. Lite grann av båda två, tack!  Skulle definitivt inte banga på Paul Walker eller Vin Diesel. Haha. MUMS! Så nu är det dags för myskläder, ett glas rött & småglo på filmen tills kroppen och ögonen känner att det är dags att sova.

Idag är jag seg och trött och osocial, men väldigt tillfreds och glad samtidigt. Men hela jag är så otroligt sugen på att gå ut och festa. Vill bara skaka rumpan på något ställe, flirta med allt och alla, umgås med vännerna och bara ha en toppen kväll.! Imorn är det lördag, då är det bara att dra ut och göra staden osäker. Är du på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0