bananshampoo.

I love this cute frog. Sen så var det ju en banan med på bilden också.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och tvätta håret med bananshampoo. Yes, you heard me. På jobbet idag så har de gamla godingarna kommit tillbaka in på Body Shop för en månad. Och detta mysiga shampoo och balsam finns just nu i butikerna och tänkte att det ska jag minsann prova mig på. Fungerar det fint påmitt hår så ska jag minsann köpa det. Sedan har jag hittat finfin ansiktstvätt och ansiktsvatten med gurka som jag tänkte prova mig på också. Beroende på hur mycket pengar jag får ut denna månad. Nått spännande ska jag väl kunna på för lite pengar. Jag är så otroligt trött idag. Sprungit runt på jobbet sedan klockan åtta imorse och slutade klockan halv sju. Nu är jag så trött att jag ser dubbelt. Ska hoppa in i duschen för en skållhet dusch med banana-o-rama i håret. Kanske även slår till på lite Coconut Shower Cream också så kommer jag dofta som en underbar liten fruktsallad.

UPDATE: Vart både bananshampoo & coconut shower cream. Yeah, fruktsallad! Tror jag ska smörja in mig med lite coconut body butter också bara för att. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0