bara jag.

Bara för att jag är lite uttråkad så härmar jag Fia med denna lilla lista:)

ALLMÄNT…

Namn: Ulrika.

Piercingar: Endast i öronen. Tre hål men använder bara två.

Tatueringar: Yes. Finally!

Längd: 169.

Skostorlek: 38.

Hårfärg: Tråkigt råttfärgat egentligen, men nu nån mellanbrun variant :)

Är du kär i någon: Nej.

Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland ja, ibland nej.

Tänker du på självmord: Nej, skulle jag väl inte säga? Eller?

Tycker andra att du är attraktiv: Ehm, det kan väl inte jag veta.

Vilket shampoo använder du: Herbal Essences. Och man får faktiskt inte orgasm av att använda det. Även om det ser ut så på tjejen i reklamen.. Vadå besviken jag blev. Håret blir superfint, men vad fan, vad hände med resten? Vilseledande reklam..

Vilken parfym använder du: Har några favoriter.

Vad är du rädd för: Mörkret, att något ska hända med dem som jag bryr mig om.

Gillar du att tvätta: Njä, inte speciellt tillfredställande direkt.

Gillar du Berg-och-Dalbana: Yes, att känna pirret i magen är ju det bästa.


SENASTE…

Film du hyrde: Hmh, har nog inte hyrt en film på.. ehm länge?

Film du köpte: Jadu, bra fråga.

Låten du lyssnade på: Sex on fire.

Låten du hade på hjärnan: I told you so – Carrie Underwood.

Låten du laddade ner: Se ovan.

Personen du ringde: Mamma.

TV program du tittade på: Top Model.

Personen du tänkte på: you.


FAVORIT…

Mat: Tandoori kyckling just nu.

Låt: Kan inte välja bara en.

Sak att göra: Mysa i soffan framför en film med täcket upp till näsan. Gärna med sällskap.

Sport: Ehm, shopping?

Dryck: Cola.

Kläder: Underkläder.

Film: Har massor av favoriter.

Bil: Äger ju ingen själv, men skulle inte banga på en BMW eller kanske en Audi TT.


ANTAL…

Gånger du varit kär: Typ 2..

Förälskad: Inte många.

Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: En gång hittills.

Gånger ditt hjärta brustit: Får nog säga två gånger.

Hjärtan brustit på grund av dej: Det vet jag inte?

Gånger ditt namn varit med i tidningen: Aldrig? Eller jo en gång, då var jag t o m med på bild också.


SENASTE…

Bok du läste: Twilight böckerna. Senaste Breaking Dawn.

Personen du fick mail av: Ellos :P

Personen du fick brev av: Räknas kort? Såfall syster & bror.

Personen du fick sms av: Sofie <3

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela familjen var nog i juli någon gång..?


ÖVRIGT…

Vad har du gjort idag: Vaknat hos mamma, tog ut Melker på en promis, åkte hem, fixade mig, blev hämtad av Fia sen umgåtts med henne :)

Var det kul: Självklart!

Hur tidigt stiger du upp: Olika, oftast typ kl 8.00.

Gillar du att slåss: Nej, men if you piss me of..

Vad ska du göra ikväll: Mysa.

Är du seriös: Haha. Jag, seriöst?

Vad är du allergisk mot: Inget alls vad jag vet.

Var har du ont: Handen mest nu, eftersom jag är smart och kör in ett glas där och får sy tre stygn.

Använder du hårspray: Händelsevis.

Kan du stå på händer: Haha. Hell no!

Favoritserie: Måste nog bli Sex and the City eller Supernatural <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0