bitterfitta.

Jag tror verkligen att jag blivit en bitterfitta på senare dar. Yes, jag är gladare osv och lycklig och bla bla. Men samtidigt känner jag hur jag kan blir "avundsjuk" på personer jag inte känner för att de har sjukt snygga kläder, snygg kropp, vackra ögon, härlig personligt osv. Vart kom allt detta ifrån? Sån har jag inte varit förut. Jag känner mig "bättre" som person än på väldigt länge, lika så med mitt självförtroende. Förut, nån månad sen, så kände jag mig bekväm, relativt söt och att saker och ting var okej. Vart tog det vägen? Men nu helt plötsligt är självförtroendet nere på botten igen. Vad jag än klär på mig står jag och drar i kläderna och känner mig obekväm. Oavsett hur jag sminkar mig känner jag mig som en clown. Ända stället som det är nästan okej är på jobbet, för då kör jag på mitt gameface och låtsas som inget alls.


I just love this picture!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman, nu har du fel. Dina ögon glittrar så vackert när du ler. Man blir glad av att höra dig skratta. Det är du som får sminka alla andra innan utgång eftersom du gör det så bra! Du har massa fina kläder, som sitter bra på dig! Som om detta inte var nog har du världen mysigaste personlighet och jag är så glad att veta att du kommer finnas där i Täby när jag flyttar norrut igen! Har så dåligt samvete för att jag så sällan hinner prata nu för tiden, snart är jag klar med det här att läsa dubbelt och då hoppas jag att mitt liv lugnar sig lite igen! :)



Det finns inte en enda anledning för ditt självförtroende att inte vara på topp! Ställ dig framför spegeln och bestämd dig för tre saker du tycker väldigt bra om med dig själv, skriv ner dem och ge dig själv komplimanger varje dag! :)



Love you <3

2009-10-01 @ 08:34:54
Postat av: Stephie

Aw tack söt! :) Jag mår bara fint, är ledig lite för mkt bara :p Hur är allt me dig?

Jag förstår att det ibland känns som om allt bara har rasat, men tänk på att alla har såna perioder och det brukar aldrig finnas anledningar till att dom dyker upp. Du är en jättefin människa, och alla älskar dig just för att du är du! You're already on the top!

2009-10-01 @ 09:10:39
URL: http://bambishideout.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag kan bara hålla med dom andra som har skrivit. Du är en av dom finaste gumman! You´re my shining star<3

2009-10-01 @ 14:39:48
Postat av: Anna

Jag känner igen det där lite xD

2009-10-01 @ 15:00:27
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: Ullis

oh, tack allihopa! Ni är ju så otroligt underbara! <3

2009-10-01 @ 16:55:12
URL: http://papilio.webblogg.se/
Postat av: Petra

Mm förstår tankarna! Då är det dags att du får höra att jag tycker att DU har en grym personligheT. Min bild är att du är glad, rolig och positiv människa och sånt gillar jag! Det e inte alla som orkar vara det på en och samma gång=) Sedan e det klart att det finns de dagar allt e skit och inget känns att ha någon mening (föruotm familjen som alltid =)) Kram till dig Ullis

2009-10-02 @ 08:06:42
URL: http://livstiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0