inked.

HELL YEAH! Då var man tatuerad.. och jag är så lycklig! Jag är så nöjd med resultatet och den betyder mycket för mig. Även om det bara är en tatuering så, ja för mig är betydelsen faktiskt så mycket mera. Tack Sofie att du höll mig sällskap och lugnande mig. Var inte jättenervös dock men ja, lite måste man ju vara. Jag tyckte inte alls det gjorde ont, det kändes ju såklart, men ont gjorde det inte. Jag tyckte faktiskt att det nästan var lite skönt. Är jag en sucker for pain? Vem vet, men jag gillade det helt enkelt. Och redan nu känner jag suget att göra flera. Haha, men kan ju säga att efter bedövningssprutan i handen var så sjukt mycket värre, den gjorde så innihelvete ont. Men here it is. Och jag är så lycklig och glad med resultatet!



Denna togs av tatueraren precis efter att han var klar! Me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0