kattkärlek.

Jag har världens underbaraste katt! Det har jag verkligen. En riktigt liten snutt som jag inte kan sova utan. Varje natt ligger han på mig eller nära mig för annars kan han inte sova. Just nu ligger han brevid mig och snutter på sin filt och bara spinnar. Mitt lilla hjärta. Även om jag kan bli irriterad när han leker runt i sitt prassel rör klockan fem på morgonen eller leker studsboll och river halva lägenheten samtidigt som han morrar och väsnas. Men det gör ingenting alls. Det är så otroligt underbart att han finns där när jag kommer hem. Lägger sig på mattan med tassarna i vädret och kroppsspråket skriker "klappa mig, klappa mig". Men jag har börjat fundera. Jag jobbar ganska så mycket nu och det känns som om min lilla älskling är ensam alldeles för mycket. Kanske dags att skaffa honom en liten kattkompis så han har någon att busa med på dagarna, så att han slipper vara ensam så mycket? Hmh.. tål att tänkas på. Då borde det ju vara en söt liten kattflicka som antingen är kritvit, så de är varandras motsatser, eller en söt liten randig tigressa. Haha, ett eget ord dära. Säger ju det, crazy-cat-lady.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0