måndag.

Måste ju erkänna att det inte var en allt för hemsk måndag ändå. Att vakna klockan fyra var väl kankse inte det smartaste draget som jag gjort, speciellt inte när man ska stå redo på jobbet klockan åtta. Men vad gör det. Jobbade mellan 8 och 17.30, heelt okej. Sen att jag är ledig imorgon gör ju inte saken sämre. Sen att jag jobbar bara onsdag-fredag denna vecka. Prima ballerina så skönt. Sen är det ju bara helg igen och vad ska man då hitta på för roligt? Måste ju berätta om lyckan igår när jag gick igenom min hårddisk, ja vissa saker var väl mindre skoj, men jag hittade Oliver & Gänget på den! Det är verkligen en så underbar film! Jag satte på filmen direkt när jag hittat den och bara mös i soffan till syster & bror hämtade mig. Vart söndagsmiddag hos morfar igår. Damn, vad god mat han gjort! Blir hungrig bara av att jag tänker på det. _Yeah_ imorn får jag sova. Funderar starkt på att bli lite av en redhed. Hmh. Beslutsånget.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Go redhead :D

2009-09-08 @ 13:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0