min katt rex.

Hittade lite bilder på min kära kittekatt så blev ju tvungen att visa honom från dag ett tills idag. Han är verkligen världens underbaraste. Och ja, jag är nog en crazy cat ladie.


Hemma hos Rex mamma. Första gången jag såg honom. Kärlek direkt!


Rex cirkus 2-3 veckor senare, hemma hos.. oss då då.


Även denna är efter cirka 2-3 veckor efter han kommit hem.



Lillen efter ytterliga några veckor.


Underbara kisse.


Cutie, efter kanske 4-5 månader.


Rex med kompisen Bjaern. Grann kissen. Rex ligger ner och latar sig som vanligt.
Detta efter att jag & Rex flyttat tillbaka till Täby då.

Tänkte leka bitch en stund och säga "HAH! Hope you miss him!" Men jag är inte sån. Jo, en bitch är jag men inte en sådan som strör salt i såren. I för sig, ibland kanske man borde vara en sådan? Men men. Jag fick min underbara katt, det bästa sällskapet, faktiskt. Och Yes, jag var uttråkad när jag gjorde detta inlägg. Men tycker att mina kära kisse behövde en liten stund i rampljuset, samt att min blogg behövde lite mera bilder. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Men guuud! Vilken liten liten Rex! Och så söt. :) Åh!

2009-09-23 @ 08:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0