trip down memory lane.

Satt och tänkte lite idag. Haft en del av en bloggtorka, inte så mycket att skriva just nu. Så tittade jag igenom min hårddisk, igen, men denna gång tittade jag efter sådant som fick mig att må bra. Har alldeles för lite bilder på min blogg och kände att nu ska jag ta en trip down memory lane, och dela med mig lite av dem.


En dag i London. I love London!

Världens underbaraste hund, Melker.

Syskonkärlek! En underbar midsommar.

Jag & min kära Elisa. Vad kan vi vara, 11-12 år?

Ingen annan än du kommer förstå, Sofie!

Farmor, Farfar (VIF) & pappa en dag på landet.

Mormor (VIF), Morfar & Mamma. Samma dag på landet.

Nog en av världens underbaraste dagar. Min student!

En kväll ute med klasskompisarna på Södertörn. Miss you all!

Jag efter cirkus 6 tequila shots,3 öl & 2 cider.. Finns inget annat att säga.


Detta var några av de bilder som får mig att bli alldeles varm inombors. Så underbart!

Kommentarer
Postat av: Elisa

åååh! minns det som om det vore igår. glada dagar! fina vi va.

2009-09-18 @ 00:34:01
Postat av: Ullis

elisa: visst var det! Fast satt och tänkte, vem tog bliden? :P

2009-09-18 @ 10:47:26
URL: http://papilio.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Aah, fina bilder! Gillar den sista bilden på dig ;)

2009-09-18 @ 20:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0