videoblogg.

Okej, seriöst. Jag börjar bli orolig för dagens ungdomar. Ja, jag vet, nu låter jag som om jag vore 94 år gammal men när man kollar runt på alla dessa bloggar som finns nu för tiden så blir man ju orolig. Alla dessa videobloggar med små blonda, söndersolade & helt fucked sminkade som står framför sin webbkamera eller kamera i spegeln och säger saker som "ehm, um, öh. Idag ska jag..". Varför ställa sig framför spegeln som ett fån, göra sig till ett ännu större fån, låta som ett marsvin och ha absolut INGET alls att säga.

Det är så kul att ingen av dem är fjortisar, ingen av dem har blonderat sig eller solat. Ingen av dem vet hur de ska sminka sig. Och vad är det med att stå och dra sig i håret ALL THE FUCKING TIME? Ja, nu tänker alla "men varför bryr du dig, bla bla bla". För ja hur kan man inte bry sig om dessa stackars småbrudar som redan pumpat in skit läpparna och förstorat brösten när man är.. vadå 16 år. Vart är allting på väg?

Jag kan erkänna att jag VAR fjortis när jag var yngre. A big one. Men inte fan tokblonderade jag mig, gjorde ansiktet kolsvart av en alldeles för mörk foundation eller körde upp tuttarna under hakan med en sillion inlägg, eller i deras fall fixar till tuttarna.

Väldigt ointressant inlägg, men blir irriterad och orolig hur framtiden kommer se ut ifall det fortsätter i det här tempot.. Kommer, när och om jag nu får en flicka, ha sådant dåligt självförtroende att hon känner att hon måste pumpa läpparna när hon är 12 och bröstförstoring när hon är 14. Seriöst. Det skrämmer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0