lekt flyttgubbe

Idag har jag och min familj lekt flyttgubbar hela långa dagen. Och det känns i ryggen nu vill jag lova. Tröttheten börjar sätta in sig, fick inte sova så mkt i natt eftersom en person ringde mig stup i kvarten (tack sofie, sa ju att de skulle bli så!! :P). Men jag har tagit en snabbdusch, dragit i mig en FET powerking (jupp, i en ölburks storlek) så nu jävlar är jag fit for fight igen. Det blir inte att sova i nya lägenheten inatt, utan de får det bli imorgon. Tänkte låte blir att stressa upp min lilla missa för mycket. Har inte varit i gamla lägenheten allt för mycket idag, men han ligger ändå och sover som en klubbad oxe, vart lite stressigt för honom idag. 5 personer som sprang ut och in, ut och in. Men imorgon, då borde de flesta kartongerna vara uppackade så då får han följa med mig :) Det känns så sjukt bra allting! Oh, jag är så lycklig! Nej, nu måste jag bege mig iväg, är ju ändå påsk och allt och då bjuds det på middag. Glader Påsken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0