så ska det låta.

Jag är en liten nörd innerst inne, jag sitter och tittar på så ska det låta och det värmer i hela kroppen. Det är ett väldigt roligt program och idag är det bra sångare med, som även har humor. Det är Shirley Clamp, Robert Gustavsson och norrmännen Alexander Rybak och Maria Haukaas Storeng. Det är härlig stämmning och när de sjunger, ja, då vet jag inte vad jag ska säga. Det är en sån känsla, så vackert och jag känner gåshuden längs armarna. I och för sig så älskar jag musik i alla dess former. Detta program bara älskar jag. Så nu ska jag leka tant, i och för sig så är jag tant inom 4 dagar. Så det är helt okej då. Så ska det låta, Ulrika.


Kommentarer
Postat av: Erica

förstår inte vart nördigheten med så ska det låta kom ifrån :)

2010-04-16 @ 22:56:07
URL: http://skorpans.blogg.se/beautifuldisaster

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0