säljer min säng, intresserad?

Nu börjar allting falla på plats. Lägenheten är underbar och jag trivs alla tiders. Alla kartongerna är intryckta i min så kallade walk-in-closet för tillfället, men vad gör det? Det mesta är uppackat och man kan faktiskt umgås här nu. Sängen är otroligt skön med sin tempurmadrass och jag bara älskar köket. Internet har jag ocskå fixat så nu slipper jag ha abstinens. Och ja, det är helt sjukt att jag faktiskt får internetabstinens när jag inte kan gå in. Men nu är det fixat och det fungerar riktigt bra. Det blev mobilt bredband från 3. Gillar tanken att jag kan sitta nästan så gott som vart som helst och surfa. Jag titta nyss ut genom fönstret och såg att jag faktiskt ser bollarna på Täby Centrums tak härifrån. Awesome. Jag gick dit i söndags från mig och vad kan de ha tagit? 8-10 minuter, hur najs är inte det. Oh jag kommer trivas så fint och bra hära. Bara det tråkiga kvar nu, att städa ut den gamla lägenheten och få min säng såld. Oh ingen som vill köpa säng? Den är helt underbar! Nej, nu ska jag decka i soffan för en stund, ryggen är fortfarande inte riktigt min vän.

Btw, you fucked up. Igen. Tänk på konsekvenserna någon gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0