viskar: bli min i natt.



Jag fick sånna sommarkänslor idag, av någon anledning! Jag satt i Danderyd och väntade på pussen, haha oj nu blev det fel, men en sådan väntar jag också på. Hihi. Menade ju bussen såklart. Det hade precis regnat massor, så det doftade regn, molnen var påväg bort och himlen var sådär härligt rosa. Temperaturen var inte kall, men inte varm heller. Men på någotvis tänkte jag på sommar. Låten sommartider börjar dunka i hörlurarna och känsklan blev då ännu mer påtaglig. Jag vill ha sommar, kärlek, pussar, kyssar, gå på långa promenader på kvällarna och hålla handen, sitta framför en brasa vid havet och ta en kall öl och bara vara. Precis som i Pripps Blå reklamen. Ge mig sommar, nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0