going black?

Sitter hos min mor för tillfället och är hundvakt. Hatar att skriva på detta tangentbord då de inte är i närheten likadant som mitt. But I will try my best. Har ännu inte satt på tvn, väldigt olikt mig. Lyssnar på på Evanecens på min iPhone istället. Riktigt jävla bra måste jag säga, får bli min träningsmusik sen, tror den kommer peppa mig, dem och Lady Gaga. Nu jävlar! Faan kan inte skriva på detta tangentbord, allt skrivs feel och tar massa längre tid. Mja, i alla fall, imorn ska jag fixa mina naglar igen och tänkte färga håret i samma veva, men då är ju frågan, ska jag hålla mig åt de mörkbruna (med stänk av rött, eftersom de fortfarande tittar fram) eller ska jag våga mig på att färga det svart?

För att tänka på annat så kom jag på att jag börjar jobba på måndag igen och sjukt nog så vill jag jobba? Det är inte normalt för att vara jag. Verkligen inte. Men jag trivs ju alla tiders :) Nu ska jag ta mitt glas vita vin och rocka loss i min nya trenchcoat, som jag btw ROCKAR i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0