Kärlek

Precis sett sista avsnittet av sex and the city, igen, och man kan ju inte låta bli att få en tår i ögat. Både för att det är fint och för att man känner "jag vill ha det där". Jag vill vakna upp bredvid personen som har mitt hjärta. Vill somna tillsammans med personen som gett sitt hjärta till mig. Jag vill känna pirret i magen varje gång jag väntar och precis ser honom. Vill känna lyckan och fjärilarna i magen varje gång hans blick är på mig. Jag vill få sms mitt i natten om att jag är saknad. Vill ge honom allt jag har att erbjuda. Jag vill ha någon att hålla om och känna mig varm fastän det är iskallt ute. Vill ha just det där speciella leendet som bara är mitt. Jag vill ha glittret i ögonen som bara kärlek kan ge. Vill känna värmen från hans hud. Vill älska någon så mycket att det gör ont. Jag vill känna mig älskad på just det sättet och jag vill känna mig betydelsefull. Jag vill ha allt. Jag vill ha kärlek. Och jag vill älska någon som vill känna precis som jag. Som vill ha det jag vill ha. För alla förtjänar just den kärleken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0