måndagslyx.

I'm so happy! Sitter och har måndagsmys med mig själv. Sitter med en iskall Singha och fläskfiléen fylld med soltorkade tomater, salami & ost står i ugnen och väntar på mig. Dagen har spenderats med underbara Lotta, vi tog en sushilunch innan det var dags att åka hem. Stackarn mådde inge bra. Hon flyttar till Belgien för ett halvår och ska plugga. Modig hon är och så glad att jag hann spendera några timmar med henne innan.
Var och handlade med mamma i lördags och fann en underbar ny parfym från Beyonce: Heat.
källa
Doftar fantastiskt och självklart blir det hett med den. Haha. Köpte även en ögonskugga från make up store. Eyedust Lady:
källa
Den är superfin på, skimrar i både rosa & gul/guldigt. I'm in love! Har alltid gillat make up store men inte handlat där på ett tag och nu är jag hooked igen. Jag köpte även ett läppstift och jag trodde inte det var min stil, but oh lord, kärlek vid första ögonkastet. De heter Exit och är ljusrosabeige. Supersnyggt verkligen, verkligen en stor favorit.
källa
Men vad ska jag mer säga? Jag är happy happy happy och njuter utav min semester och samtidigt lockas jag ändå tillbaka till jobbet. Nej, nu ska jag fortsätta med min mat och njuta av min Singha och maybe, leka med mitt nya smink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0