sick of this life, i just wanna scream.

Sitter i min soffa, musiken är på shuffle och så kommer Untiled. En riktigt fin låt. Älskar texten och musikvideon är fantastisk, vad jag kommer ihåg. Inte sett den på flera år. Simple Plan är ett sjukt bra band med många bra låtar. Och jag älskar dem för de påminner mig om förr. Tror det till och med var Peter som fick mig att lyssna på dem, samma med många andra låtar. Längtar tillbaka till den tiden då vi umgicks så mkt. Ibland känns det som om det som fanns förut så mycket bättre än det som finns nu. Kommer ihåg alla, och då menar jag ALLA, helger som spenderades hos Adam, med Gurra & Cribbe. Saknar de dagarna, då var det verkligen hakuna matata.
.
.
.
.
.
.
Nostalgisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0