ägg - vad gör man?

Jag spanade igenom kylen efter något jag kan äta till frukost. Jag hittar ett paket ägg med tre ägg i. Jag gillar inte ens ägg. Bara i typ kakor eller pannkaka. Men inte annars. Jag vet ju att nyttigt är det, jomenvisst. Så nu ska jag leta upp något skoj som jag kan göra med das ägg. Vilket intressant inlägg det här var då. Eller inte. Idag är jag ledig och det känns bara så skönt. Sov tills jag vaknade av mig själv och har sluppit frysa i natt. Idag ska jag nog inte göra så mycket. Känner att huvudvärken jag haft senaste veckorna gjort mig lite mör så tänkte inte göra alt för mycket. Ska vara lite hundvakt åt Melker på eftermiddagen så tänkte nog ta en promenad dit och lyssna lite på Twilight i öronen. Känner att lite frisk luft nog skulle göra underverk för huvudet mitt.

Det här är det jag skulle vilja ha just nu:

-källa


Tillsätt en Piña Colada i handen på mig, ett par solglasögon och allt vore great.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh. Ställ en solstol bredvid din och en strawberry daiquiri så är jag oxå där i ett naffs :) Haha. Och ang inlägget du skrev innan, så röstar jag definitivt på vit ;) Puss gullefjun

2010-02-16 @ 19:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0