bara för att jag måste.

Hittade en sådan här lista igen och jag kände ju ett tvång att behöva köra copy-paste och fylla i den jag också.

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: Yes, eftersom jag behöver sminka mig en del på jobbet.
Gnälla: haha, det gör väl alla?
Sova: Sova är underbart.
Ha ångest: Jomenvisst. Många saker som händer just nu att ha ångest över.
Skada dig själv med flit: nej.
Drömma mardrömmar: Mm, jag gör ju det.
Drömma sexdrömmar: Haha, det händer väl.. *försöker se oskyldig ut*
Ta droger: Nej.
Försöka vara annorlunda: Nej, jag är bara mig själv.
Klä dig i svart: Everydag at work.
Gå i skolan: Nej, det slipper jag.
Röka: Nope.
Ljuga: En vit lögn kan väl åka ut nån gång.
Hata folk: Hata, nja. Tycka illa om vissa, absolut.
Lita på folk: Ibland lite för mycket kanske.

VEM:
Saknar du: .
Vill du döda: No one.
Rörde dig sist: I'm not telling.
Kysste mig sist:
Hihi.
Vill du kittla: Dig?
Kramade du sist: Tanja
Vill du prata med: Mamma, ska nog ringa henne.
Skrek du på sist: Min dator. Om man kan kalla de vem.
Sårade dig sist: Oj, den var svår..
Vill du bli galet full med: Mina finingar.
Gjort dig riktigt glad senast: Mamma
Fick du sms från senast: Alexandra.
Ringde dig senast: Stephanie.
Är vackrast på jorden: Robert Pattison. (ja, jag är en tönt jag vet)

HAR DU: ?
För många vänner: Nej, men några av de finaste.
Tvångstankar: Nej, faktiskt inte.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej, man helt okej i huvudet är jag nog inte?
Någon fysisk sjukdom: Njäe.
Någon skada: Haha, huvudet är nog allt lite skadat.
Färgat håret: Jamenvisst, illrött.
Brutit några ben: Faktiskt klarat mig från det. Peppar peppar..
Några piercings: Bara öronen, om de räknas som piercing.
Någon tatuering: Yes. Tror nummer två är på ingång.
Egen dator: Hell yeah.
Bra självförtroende: Helt okej, kunde vara bättre.
Kysst någon: Självklart!
Köpt kondomer: Yes.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Tilll mamma.
Varit kär: Ja, jag har ju det.
Dumpat någon: Nej, blivit dumpad.
Lämnat landet: Ja men det har jag.
Tuttat eld på nån: Vad är de här för konstig fråga?
Gjort något olagligt: Den här var också svår.. tror inte det? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0