estrella.

Med min rubrik så menar jag INTE Estrella som i chips och sånt utan som i estrella! Say it with me: e-strä-jja. Yes, du tänkte helt rätt. Det är Español och det betyder stjärna för den som inte visste det. Jahja.. *sitter och gungar fram och tillbaka* Vad ska jag säga nu då? Hum. Vad finns det att säga egentligen? Jo, jag hade värsta genombrottstanken idag tänkte jag säga men så vart det inte riktigt utan det jag menade var detta. Jag har precis duschat, tvättar håret och rakat bort, ja gud vet vad, alltså benen etc (jag har alltså inte rakat bort benen, utan jag har rakat benen). Så jag är längre inte en varulv. Men så satt jag och fundera. Jag orkade verkligen inte leka med rakhyveln egentligen. Det tar ju tid, okej inte jättemycket, men det är ju smått irriterande ibland. Och varför rakar jag benen då? Jo, för jag ska på spelning imorn.. Men va? Tänkte jag då. Vem fasiken ska sitta och klappa på mina ben imorn? Inte kommer jag sitta på ett bord och säga "hej, vill du klappa på mitt nyrakade, mysiga ben? Nej, inte det. Nähäenä..". I och för säg så hatar jag personligen hår. Tycker det är äckligt. Allt ska bort, förutom hår på huvudet och liksom någon ögonfrans eller ögonbryn så dära. Men då kom jag på att tänk vad trevligt om det nya modet var att man skulle se ut som en varulv. En attraktiv varulv. Hur fierce skulle inte det vara? En attraktiv varulv.. hmh värt att tänka på.

Over and out, terminó y desenredar..?


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha du är så söt! vi kan vara varulvar tillsammans ;)

2010-02-19 @ 12:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0