i love you phillip morris.


-källa

Idag hade jag det riktigt mysigt. Äkta söndagsmys. Jag, Erica och Pelle begav oss in till stora staden för att käka middag tillsammans och för att gå på bio. Var så sugen på bio, var alldeles för länge sen. Älskar att sitta där i mörket och bara insupa filmen, ljudet och atmosfären. Lite käk från Tacobar och filmen I love you Phillip Morris. Jag fastnade verkligen för den filmen. Den var fantastiskt tycker jag. Det var kärlek, romantik, humor och ledsamheter. Ett jättebra filmtips, se den! Lördagen bjöds på vin och trevligt folk. Skulle bli en tripp till tegel, men vakten där tyckte tydligen inte om mig, så jag fick inte komma in. Nähepp. Pisstråkigt tycker jag. Alla andra fick komma in och jag var defenitivt inte alls lika full som de innan mig men de fick minnsan komma in. Aja, shit the same. Jag var så sjukt trött att jag inte visste ut eller in, så var nog lika bra. Deckade i sängen så fort jag kommit hem och vaknade härligt utvilad. Riktigt, ritkigt skönt. Imorgon är jag också ledig, men då blir det tråkigheter istället. Då ska jag nog börja gå igenom mina saker och sånt som behöver packas ner inför flytten. Samtidigt som jag ska gå igenom alla kläderna som jag har och skicka i väg allt sånt jag inte använt på hundra år. Oh, jag är sugen på att flytta. Måste bara hitta drömlägenheten först. Lite krav har man ju, men inte för höga. Skulle ju sitta fint med en balkong, fräscht kök & badrum. Det bara kliar i fingrarna. Nu är helgen över och snart väntar ännu en veckas arbete. Kom just på att jag måste städa imorn också, bajstråkigt. Men ska köra en riktig fixar dag. Är relativt rent och så, men måste plocka undan lite grejs som ligger här och var. Nej, nu ska jag sova lugnt tänkte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0