oj, vilken godbit!

Haha, såg precis ICAs nya reklam och i loved it! Älskar hur de kan komma på så många roliga! Ifs den då han leker kissie eller vem det är var ju bara SÅ DAMN GOOD! Var bara tvungen att meddela min känsla angående ICA. Sen såg jag Spanglish igår, vadå fin film! Sen tänkte jag JC nya modell, den manliga, hello hottie liksom!

Då ska jag meddela en sak, idag är det tisdag. Ja, det är Tisdag idag och jag (och mikaela) kom fram till att ifall onsdagar är lilllördag, då borde ju tisdagar vara minifredag, right? Så därför tänker jag har minifredagsmys idag. Slutade redan vid tre idag och det kändes så skönt att sluta tidigt så då skickade jag iväg ett mess till Mickan för att se ifall hon hade tiden att ta en snabbfika. Vi skulle ju setts lite grann i fredags, men det blev inte så, så kändes kul att vi kunde ses nu och prata av oss. Kvällen ska jag spendera framför tvn, mysa med mitt täckte, spana lite lägenheter (finns ju en del riktiga godbitar) och bara vara. Ta en varm lång dusch, sen sova tills jag vaknar ungefär. Imorgon skulle jag egentligen vara ledig, men ska hoppa in mellan 17-20 för att bygga event. Jag är ju eventansvarig nu. Mycket spännande! Känns dock lite tråkigt att behöva jobba på sin lediga dag. Men ska få massa hjälp av Alexandra så tror att det kommer bli jättebra! Helgen bjöd ju på ett och annat som jag skrivit om min fredag. Lördagen vaknade jag upp hos Erica, gick hem vid precis efter 10 tiden för att mysa lite grann med Rex. Gjorde inte allt för mycket under lördagen, men sedan åkte jag till mamma och vi åt supergod middag och tittade på Melodifestivalen. Maten min underbara mamma bjöd på var Oxfilé med gorgonzola i, ostslungad potatis med soja och senapssås. Till förrätt marinerade tigerräckor på macka gratinerad med brieost på. Det bara kurrar i magen när jag tänker på hur gott det var. Söndagen jobbade jag (suprise!) med Veronica, det var roligt, men det vart inte allt för mycket att göra, söndagen innan löning och allt det där. Fick en trevlig överraskning på jobbet. Fina människor som kom på besök och satte ett väldigt stort leende på mina läppar. Var jättekul att träffa dem igen, men samtidigt så fick hjärtat sig en liten törn då jag faktiskt kom underfund med hur mycket jag saknar dem. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0