tell me what you're dreaming.


-källa

Drömtydning är något som alltid intresserat mig. Kan ju vara för att jag drömmer sjukt mycket varje natt, både många olika drömmar eller en och samma som fortsätter hela natten, oavsett ifall jag vaknat under tiden eller inte. När jag vaknar kommer jag ihåg så gott som allting, in i minsta detalj. Ser framför mig små detaljer som vad som fanns på väggarna i ett rum, vad pelarna hade för mönster i den stora svala och mörka salen jag befann mig i. Kommer ihåg doften, till exempel hur personer jag träffade doftade, dete runt omkring och även röster kommer jag ihåg. Ögonfärg på de personerna jag träffat. Ja, jag kommer ihåg det mesta. För någon dag sen när jag "kolla upp" vad mina drömmar betytt, om man då kan lita på det man läser, så visade alla tecknena att jag var kär. Haha. Tänkte jag i vem då i så fall? Det var något helt nytt för mig. Sedan i natt drömde jag något helt annat. När jag tolkat denna dröm visade de andra saker. Det var mestadels tråkiga saker som skulle hända, ett dötts fall inom snar framtid, förlora en vän och sådana saker. Även stod det att jag skulle få en trevlig överrasking samtidigt och en kärleksförklaring. Både läskigt och intressant.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Oh, läskigt när saker stämmer in sådär.. :O Men alltid trevligt med en kärleksförklaring ;) Puss mitt hjärta<3

2010-02-09 @ 19:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0