underbara sol + migrän.

Vaknade realtivt utvilad av att solen sken upp hela lägenheten. Gick på en promenad med Erica och njöt av det vackra vädret. Erica lekte fotograf och tog denna fina bild. Så underbart att solen nästan värmde ansiktet när man ställde sig och bara kände efter.



Helgen bjöds på fredagsmys i form av att bara dega framför tvn och njuta av att det var fredag. Lagade lite fajitas som avnjöts med ett glas rött. Försökte stänga av tankarna lite frann. Men jag kunde självklart inte sluta att tänka på lilla farmor. Lördagen bjöds på storstädning, tror att jag skrubbade varje centimeter i lägenheten. Skönt att ha det gjort och älskar när det är så där superrent. När jag var klar med detta blev det en dusch och smörjde in mig med monoikrämen. Den är bara så underbar. Begav mig till Erica och åt lite tortellini och drack vin. Lite makeup ochc hårfix på det och sen var vi redo för att bege oss till Wigge. Där blev de lite förkrök med Las Ketchups (fråga inte, haha). Efter detta knatade vi så vacker till tegel för att skaka våra rumpor hela kvällen lång. Vilket vi gjorde. Tror inte att jag stod still en enda sekund.

När det var dags att bege mig hemåt var min huvudvärk brutal. Ingen "fyllehuvudvärk" eller något sådant, utan det var typ en mega migrän. Andra gången jag fick en sådan riktig jävel. Såg knapp något när jag knatade från bussen och började nästan grina och spy på grund utav huvudvärken. Haft huvudvärk hela dagen, och fått ha solglasögon på mig både ute på promenaden och hemma hos Erica för att så fort jag inte hade dem på mig blixtrade det till i huvudet. Har blivit lite bättre under dagen men nu känner jag att den är på väg igen. Nacken är stel och gör ont. Men det värsta är partitet precis runt ögonen och tinningarna. Precis som när jag hade problem med huvudvärken förut. Pain, I'll tell you, pain.


Precis så här känner jag mig. Helt utslagen på marken också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0