ungersk afton & önskan om att vara 17 år och kär.

Denna dag har bjudit på lite övertid på jobbet. Trevligt jobbsällskap i form av Julian & Surabhy. Vi hade det väldans trevligt och satan i gatan vad mycket folk det var inne i vår lilla butik idag. Många som ville handla inför alla hjärtans dag. Men det är altlid kul när det händer mycket, men när det är 8 timmars tokintensiv hela tiden är det lite tärande på en. Efter jobbet möttes jag och underbara Veronica upp på tunnelbanan för att visa upp Täby för flickan. Kändes ju lite som landet emot hufudstaden men hon verkade gilla min del av Stockholm. Vi skrattade, såg på Melodinfestivalen, skrattade lite till, åt tok för mycket godis och drack vin. Ungerska aftonen berodde på fina vinet som Veronica inhandlad. Samt sin fina mysiga tröja som var inhandlad i Ungern. Två olika varianter, blommiga varianter de båda. Var en mycket lyckad kväll och är så glad att hon ville komma hem till mitt tillhåll och hälsa på både mig och katten. Nu ska jag stänga ögonen och drömma mig bort i nattens rike och önska att morgondagen blir lika trevlig.

Sen hörde vi på en låt med vacker text som jag fastnade för. Och den stämmer så. I framtiden kan jag bli vad jag vill, framgångsrik, känd och allt annat. MEN jag kan aldrig bli 17 och kär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0