hej kaj. hallå bojje.

Äntligen måndagskväll. Det betyder ju att måndagsångesten är över. Vadå great! Imorgon jobbar jag 11-18-30, sen har jag två dagars ledighet framför mig. Ritkigt skönt ska det bli. Ska nog passa på att umgås med min syster. Gå på långpromenad med hunden, shoppa lite för presentcheckarna jag fick i julklapp & titta på lite filmer som de köpte hem från Thailand. Idag eller ikväll ska jag passa på att diska, tvätta och duscha och tvätta håret. Ska ta en lång dusch tror jag. Stå där och låta måndagsångesten rinna av mig. Kom på en sak idag på jobbet, det är riktigt bra att man är lättroad. Kan ju skratta åt allt och ingenting. Sen att jag har underbara kollegor gör ju saken ännu bättre.

Haha på tal om att vara lättroad. Satt här för mig själv och fundiferade och så kommer jag ju fram till världens bästa reklam. "Hej Kaj. Hallå Bojje" I JUST LOVE IT!



Haha. Sen bästa kommentaren på detta klipp nånsin:

Mailade Scandlines och frågade om måsfan heter Börje eller Bojje;
"Tack för ditt mail. Det var ett tag sen vi körde den reklamfilmen, närmare bestämt var det 10 år sedan. Kaj och Bøje heter måsarna som egentligen är danska måsar. Namn ändrar man inte på så det heter även i Sverige Kaj och Bøje. Så ingen hade helt rätt.

Hoppas du reder detta nu och ha en god fortsättning på det nya året."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0