hoppas på 2010.

Nyårsdagen är det och här sitter jag inlindad i mitt täcke i soffan och ska se någon mysig disneyfilm strax. Inte kommit på vilken det ska bli än. Lutar mellan Skönheten och Odjuret eller Törnrosa. Idag har jag faktiskt inte gjort mycket mer än att vakna, förflytta mig till soffan från sängen och glott på tv. Tagit hand om min baksmälla och försökt komma på något att äta. Det är väl det jag har åstadkommit idag. Igår var en mycket trevlig kväll med vännerna och det åts och dracks massor. Var t o m en liten frågesport som jag & bubben vann! Yeah! Men sen idag har jag liksom hittat konstiga saker på mig. Min vänster arm gör skitont, har ett stort blåmärke på högra axeln och ett brännmärke på vänstra knät. Vad gör jag när jag dricker?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0