redbull, big no no.

Idag har jag jobbat många timmar, känns det som. Det var endast åtta timmar, men jobbade mellan 8 och 16. När det var dags för lunch hade jag en liten redbull med mig, tänkte att jag behövde det för att hålla mig igång. Men jag har kommit fram till jag inte ska dricka sånt. Nej nej. Jag mår inte bra utav sådana. Jag blev typ jättehispig och alla tankarna blev ett helt virrvarr och jag påbörjade en mening men avslutade det med en annan. Blev helt tossig. En hoppetossa vart jag. Jajamensan. Nu sitter jag i soffan, precis fått i mig lite middag. Jag var så hungrig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Men nu är jag mätt och belåten. Faktiskt så har jag t om lite efterrätt. Thihi. En liten brownie från American Cookies. Ja, jag vet jag ska inte äta dem, men idag vet jag inte vad som hände. Men jag kände att to days the day. Jag förtjänar den.

Fy. Blev värsta känslosam nyss. Kramade om min lilla älskling och helt plötsligt kom det bara. Tårarna började rinna för jag fick sån ångest. Tänk om jag måste lämna bort min plutt. Det vill jag inte och skulle inte klara av. Mitt lilla hjärta. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0