så där härligt söndagstrött.

Söndagströtter. Javisst, så är jag idag. Helgen har varit underbar. Jobbade lördagen och kunde inte vänta tills det var dags att sluta så jag kunde åka mot Norrtäljes skogar. Resan dit gick väldigt bra. Bussen skumpade lugnt hit och dit, var sådär härligt nedsläckt och jag lyssnade på Twilightboken i iPoden. Hux Flux var jag framme i Norrtälje och där stod Sofie i sin blåa lilla bil och väntade på mig. Vi åkte hem till henne och där stod karlarna och lagade middag. Blidde tacos, med kycklingbitar istället för köttfärs. Var riktigt mumsigt. Massor av grönsaker och annat gott. Vin dracks det massor av och även lite skumpa för att fira Sofies födelsedag. Fyller ju år nu i veckan. Weio! Grattis i förskott, Stampe. Vi skulle röra oss mot Mobergs med det blev inte av. Trivdes så bra där hemma så vi dansade, pratade, sjöng och hade det väldans trevligt. Blev ändå en ganska så tidig kväll. Somnade kankse runt 12-1 tiden. Alltid härligt at vakna utvilad och inte alls jättebakis. Småbakis och så är söndagstrött var jag ju såklart. Men det blir ju lätt så när man har sådant trevligt sällskap, alltså kvällen innan. Haha. Blev lite hemmagjord glass som Sofie gjort och en och annan muffin, då hennes nära och kära kom förbi för att fira henne lite i förtid. Var så snällt av Rolle att köra mig hem! Han skulle ändå åt mitt håll i och för sig, men det var riktigt skönt att slippa åka bussen hem, så resan tog bara 35 minuter istället för säkert 1½ timme. Nu ska jag snart ställa mig i duschen och bara stå där i det skållheta vattnet, sedan krypa upp i soffan för en stund och sedan sova sova sova. Finns inget så underbart som att sova i sin egna, sköna säng.

Hade tänkt köra sovmorgon imorgon, utan att ställa klockan. Men blir en minisovmorgon istället då jag ska fälja med Stephanie när hon ska tatuera sig. Ska bli spännande! Då kan jag kolla in stället och sen se ifall det kankse blir en tatuering numero dos.


Kommentarer
Postat av: nr 1 på lips

Du kommer alltid att vara nr2 på lips;)

2010-01-31 @ 22:28:01
Postat av: Sofie

Haha "Norrtäljes skogar" :p Du är kul du! Var så roligt att träffa dig igen, det här gör vi om snart igen! Puss och kärlek<3

2010-02-01 @ 20:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0