singel vs förhållanden?

Gjorde en liten research och spanade runt på dem jag känner på facebook, de personer som jag inte pratar med så ofta, samt satt och tänkte på dem jag känner och umgågs med oftare. Och jättejättemånga utav dem jag känner nära och ytligt har tjej respektive kille. När hände det här liksom? När jag hade kille var alla singlar och när jag är singel har alla pojkvän/flickvän. Hur kommer det sig? Jättemysigt och underbart för dessa själar som har hittat någon, men varför är alla upptagna när jag är singel och tvärtom. Det blir ju lite tråkigt i längden. Haha. Eller inte tråkigt men ja, vad vet jag. Bara en tanke liksom..


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha sötboll<3

2010-01-25 @ 15:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0