what happens when you wake up and feel.. nothing.

Nothing. Nada. Inget. Dagen, veckan började bra. Allt var fint. Sen helt plötsligt. Pow. Allt sjunker och man känner sig som crap. Varför, in a million years, skulle man fråga mig? Inte är väl jag något att ta med? Vet inte vad eller varför riktigt, kanske är jag överkänslig, tom på mat och energi, men nånting är det. Varför gråter jag? Var för får du/ni mig att gråta? Jo, för faktiskt, ibland i ert sällskap känner jag mig tom, som en "ande" som bara finns där men som aldrig riktigt blir välkommen. Kanske inte är så, kanske jag som ser det fel, men suger oavsett. Det är mycket som suger getballe. Samtidigt känner jag "grow up", skit i det och gå vidare. Och ja, ta mig fan, det ska jag. Idag är en kass dag, eller kväll, dagen var superbra med Carro, men sen ja, what the fuck? Jag är bättre än så här, och det är allt jag säger. Tyck och tro vad du/ni/alla vill.

Men just so you now, you made me feel worthless.





Måste ju dock säga att ÄNTLIGEN har jag hittat en av de sakerna som jag letat efter så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0