sommarlov.

Älskar sommarn. Den svenska sommarn är helt fantastisk när den vill. Finns det något underbarare än att sitta vid en brygga, dingla med benen, solen skiner, en iskall öl i handen och måsarna som skriker i skyn. Den sveska sommarn är helt enkelt underbar. Sen slog det mig att jag aldrig mer kommer få ha sommarlov. Aldrig igen kommer man få de tio veckorna på rad som bara innehöll sol, bad och grillning. Spontana fester och att sitta ute hur länge som helst. Nu får man nöja sig med några ynka få veckor på hela året då man får njuta av sin ledighet.

Jag har varit dålig på att blogga senaste tiden. Inte haft allt för mycket att säga antaligen. Men vad har då hänt? Hm, jag har jobbat. Jag har spelat brännboll, blivit alldeles för full, umgåtts med mina kära vänner, lekt hundvakt och jobbat ännu mera.

Skogen när jag är på promenad med Melker.


Min mysiga Melker!

Underbar utsikt från mitt fönster. Himlen är fantastisk!



Nej, nu säger jag verkligen inte nej till lite sommarlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0