duracellkanin.

Idag känner jag mig nästan som en duracellkanin. Kan vara för att jag varit så otroligt trött den senaste veckan att jag soviti snitt 10 timmar per natt (undantag då kissen levt rövare vid fyra på morgonen). Jag har till och med lyckats med att somna på soffan och ta en powernap dessa dagar. Hur sjukt är inte det på en skala? Men som sagt nu är jag en durecellkanin. Innan jobbet idag dammsög jag, jag våttorkade golvet (till och med under badkaret! Hör och häpna!), duschade och åt en mysig frukost i solen i lugn och ro. Okej, solen kom in genom fönstret, inte så att jag satt utomhus eller så. Och nu har jag stått på jobbet i 5 ½ timme och är endast en timme från hemgång. Det känns ju toppen. Funderar på ifall jag kanske ska ta mig en promenad när jag kommer hem, inandas lite luft innan Desperate Housewifes samt Cougar Town.

Sen har jag, duracellkaninen, ett annat dilemma. Jag älskar min hårfärg, den riktigt röda, men jag är så trött på mitt hår ändå. Det bara hänger och slänger. Jag har ingen frisyr kvar. Så nu funderar jag på ifall jag ska klippa av mig skiten, inte tokkort, men kortare.

Något sånt här kanske?


Kommentarer
Postat av: Malin

SKITSNYGGT :)

2010-03-17 @ 11:18:34
URL: http://maalinwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0