emotionell.

Många känslor som ligger och bubblar idag. Glada och härliga, ledsamma och sorgsna. Idag har varit en dag, bara för mig själv. Jag har legat i soffan och kollat på disneyfilmer. Beauty and the Best & Pocahontas. Jag tror jag behöver en kram eller nått, år sjukt känslomässig just nu och fasiken om en tår trillar fram till disneyfilmer, ja då verkar ju inte allting stämma direkt. Eller? Eller är det att man inte förstod det fina i filmerna, när man var yngre, då man inte upplevt kärlek på det sättet. Vad vet jag, men jag spenderar dagen med att tänka. Bara vara och njuta av att det är söndag och att det finns alla dessa fina människor runtom i min närhet. Jag är så glad för alla fina människor som får mig att må så bra, jag behöver aldrig hålla upp en fasad framför dem, bara vara precis som jag är. Fucking wonderful.

Nu ska jag sjunga för mig själv till spotify innan jag ska knata till bussen för lite middagsmys med mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0