i'm going home.

Karma! Jag sa ju det, när jag fick tillbaka min plånbok som jag tappade i taxin så kände jag att det vände. Och herrejesus hur det vände! På en dag löste det sig med bostadslån och tadaaa.. Nu är jag en egen lägenhet! :D Smileys är inget jag brukar ha här i bloggen, men nu, nu får jag det. Ord kan nog inte riktigt beskriva hur jag känner mig just nu. Lyrisk. Jag kommer flytta in i en väldans fin lägenhet som är min, bara min. Oh jag kan inte vänta. Men jag kommer inte behöva vänta llt för länge. Hihi. Oh underbart underbart underbaart! Så nu kan jag finally säga det: i'm going home, to the place where i belong.



------ Beautiful.

There is a sacredness in tears. They are not the mark of weakness, but of power. They speak more eloquently than ten thousand tongues. They are messengers of overwhelming grief...and unspeakable love.”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0