lycklig!

Jag är så lycklig! Imorse åkte jag och pappa till banken för att träffa mäklaren och tjejen som jag köpt lägenheten utav. Allting gick bra och jag och pappa hann förbi lägenheten innan vi båda skulle till jobbet. Oh, känslan när jag satta nyckeln i hålet och kände "Hemma, nu är jag äntligen hemma". Riktig home sweet home känsla i magen. Det var så underbart! Har nyckeln nu och kan åka dit när jag vill. Hihi. Till och med nu har jag packat lite och kan inte sluta att längta. Jag har äntligen hittat hem! Fick till och med en present utav mäklaren. Ska lägga upp bild på allting och min framgång med lägenheten längre fram. På fredag bär det av, då tar jag mitt pick och pack och lämnar viggbyholm för näsbydal.

Äntligen kommer jag känna mig som hemma! Tror inte jag varit så här lycklig på hur länge som helst! Så nu tar jag faktiskt ett litet glas champange för att fira min lycka. Hade varit roligare att fira med någon annan, men jag trivs och är otroligt lycklig ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0