sex rehab.

Har precis suttit och småglott lite på sex rehab som går på femman. Och denna arma tjej. Förlåt, men du gör mig galen. Vad är du för irriterande, überjobbig diva som ska få allting serverat på ett silverfat? Om man lägger in sig själv på en klinik är det ju antagligen för att man har problem med något. I det här fallet sex. Du är inte där för att folk ska passa upp på dig, ge dig exakt det du vill ha och du ska bara lalla runt där som den blåsta idioten du verkar vara. Personalen där försöker ju verkligen få henne att må bra, vara med och försöka få henne att förstå, och vad gör hon? Gnäller, kastar saker, "det är ditt jobb att få mig att må bra, inte mitt", "det är ditt jobb att se till att jag kan slippa vara med i gruppen, utan att jag ska känna mig utanför" och så vidare. Det är inte ett mother fucking hotell du checkat in på. Gör du det bara för att få en stund i rampljuset och synas eller vad är det om?

Vilket ointressant inlägg, men vad jag gör inte när jag har brist på annat att berätta. Sex rehab, jaha ja.

Skumt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0