sexuellt frustrerad?


-källa

Jag satt och funderade lite idag. Och idag hamnade tankarna på sex. Av nån anledning. Inte liksom att tänka på själva akten (haha tycker de är så roligt att jag inte skriver ut allting fullt ut då jag inte har någon aning om vem som läser detta?). Tänker mer på det i allmänhet. Kan vara för att jag för tillfället läser boken Spelet av Neil Strauss. Måste faktiskt säga att den är intressant. Boken eller snarare tekniken de använder för att få en tjej i säng är intressant. Illa är det att de ser alla kvinnor som objekt, bara ännu ett "pris" att hänga på väggen. Dock måste jag faktiskt erkänna att vissa av sakerna som de faktiskt pratar om till en viss del stämmer. Om man är ute på jakt så är det ju jakten som är spännande. Om någon visar intresse för fort så tappar man intresset själv. Sättet som de förför en tjej verkar stämma. Absolut inte alla gånger. Men bara en sån sak att om en kille kommer fram till tjej/kill-gänget och börjar med att presentera sig (såklart) och sedan nästan endast pratar med killarna är ett tecken. Att få en så kallad neg mot en, alltså att personen säger något som är kind of rude mot dig, så betyder det att det är dig som han är intresserad utav. De indelar alla tjejer mellan skalan 0-10, som inte är så ovanligt. Men hur vet man vilken siffra man hamnar på och spelar det egentligen någon roll? Har inte kommit allt för långt i boken, men hittills har den lockat fram intresset. Väntar bara på att få se någon göra dessa saker mot mig, så att jag kan se tecknen och sedan säga "Har du också läst Spelet?". Det skulle kännas så jävla najs att kunna säga en sån sak. Måste också säga en annan sak. Denna bok handlar om killars spel mot tjejer, men lovar att det finns ett speciellt sätt att spela mot killar också. Har märkt en sak som är en så stor skillnad mellan tjejer och killar och det är hur man visar intresse. Om en kille jag pratar med inte visar intresse blir jag less och själv tappar intresse, men om jag som tjej pratar med en kille och sedan visar nada intresse, svarar inte på mess, msn och sånna sakar. Satan vilken respons man får. När jag inte visar något sådant intresse så jävlar vad intressant man är, speciellt om man lekat nochalant och svarar väldigt kort. Men som jag började detta inlägg med, det jag tänkt på är sex. Sex är så olika, sex har så olika former. Man kan ha sex som ett par, för att man är kär, för att man bara är sugen på en snygg främlig eller för att faktiskt jävlas med någon. Sex är ändå makt. Och det jag känner är att man som tjej/kvinna ska våga utnyttja det mera, inte låta männen dominera och bestämma. Inte det att man ska vara otrogen, få någon annan att vara otrogen eller hota med sex/inte ha sex. Man ska alltid ha sex när man är på det humöret, med den man känner för så länge det känns rätt och inte låta det sina när man har en partner. Sex är något fint och spännande, så låt dig själv njuta av det. Tjej som kille, kvinna som man, ta dig in i spelet och gör det du känner för. Så länge alla är med på samma plan, inget utnyttjande här inte! Sen måste man ju nämna, finns det något som är så bra som makeup-sex? Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0