superfin lila ögonskugga, på en måndag.

Yepp, jag ska precis åka och träffa mamma en snabbis i Täby Centrum och eftersom jag köpte en ny superunderbartsnygg ögonskugga på Make Up Store i lördags så var jag tvungen att ha den på mig så mamma får se. Haha, hey party.make på en måndag. Kände att jag behövde det dock. Har lekt med alla flyttkartonger och sådant hela dagen. Hittade mina gamla dagböcker och jag blev så nostalgisk. Det var tider det, jag skrev nästan så gott som varje kväll. Om allt och ingenting, för de mesta om boysen. Haha, de söta små pojkarna i Bergtorp och utanför. Hittade till och med bilder från när jag, vi gick i 9an. Kom fram till hur mycket jag saknar massor av människorna från klassen. Dock, för att komma till saken eller vad jag sak säga, jag fick suget att börja skriva dagbok igen. Här skriver jag ju, absolut, men ändå inte på samma sätt som i dagboken, så därför tänkte jag köpa en ny. Sen ska jag köpa en ny pärm till min nya lägenhet så att jag har alla viktiga papper på rätt ställe. Btw, nu ska jag nog fixa lite av det sista innan jag tar mig mot bussen.

Såhär bor jag just nu, men vadå skönt, FRIDAY HERE I COME!


Jag måste ju såklart berätta om helgen. Fredagen spenderades i soffan med att titta på Let's Dance. Mattias vann, Great! Att han är sjukt snygg är ju bara en stor bonus! Lördagen jobbade jag åtta timmar, skyndade mig hem där min kärlek Sofie väntade. Hon hade väntat hela dagen på att jag skulle hem, hade gömt nycklarna i en vattenslang för att hon skulle komma in. Haha, tur att jag för tillfället bor i ett lugnt område. När jag kom hem mötte hon mig vid bussen, vi köpte pizza och jag pimplade en och annan redbull för att komma igång, jag var så sjukt trött. Vi drack och åt och sminkade oss och allt sådant mys. Det slutade med att vi tog en taxibil till Tegel (supriseliksom) och skakade våra lurviga. Det var så underbart! Vi hade skitskoj, utan att vara askalas. Vi var helt lagom, inte för fulla inte för nyktra. Och att somna så gott som nykter och vakna utan baksmälla är ju guldvärt! Vi sov väl kanske 3-4 timmar innan det var dags för Frallan att röra på sig. Jag halvsov i 40 min till innan jag var tvungen att gå upp för att göra mig i ordning för att jobba. Blev även redbull då med för att inte decka på fläcken. Men oavsett att jag var som en zombie, så har helgen varit helt fantastisk. I love to have you here, my love! ♥ Kan ju säga att jag gillar din Manfred också! Haha.


Kommentarer
Postat av: Frallan

Det var så himla kul att träffa dig igen hjärtat! Finns ingen som jag har så roligt med som dig, you rock my world :) Manfred hälsar till dig hahaha :)

2010-03-30 @ 19:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0